داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس
سرخط خبرها

پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

  • کد خبر: ۲۳۰۸۷۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم آزادی تهران با هم مسابقه می‌دهند.

در حال حاضر استقلال با ۶۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای آنکه تا هفته آخر امید‌های قهرمانی اش را زنده نگه دارد، باید از این مسابقه با ۳ امتیاز بیرون بیاید. در سوی دیگر میدان، اما گل گهر ۳۶ امتیازی است که روی سکوی هشتم ایستاده و در حال حاضر تنها روی جام حذفی تمرکز کرده و برنامه ویژه‌ای برای لیگ ندارد.

نکته مهم اینکه در جریان مسابقات دو تیم در تاریخ فوتبال ایران، سیرجانی‌ها هنوز موفق به شکست دادن استقلال در لیگ برتر نشده اند و همین اتفاق باعث شده تا هواداران آبی‌پوش دغدغه چندانی برای این مسابقه نداشته باشند.

در صورتیکه پلیر برای شما اجرا نمی‌شود اینجا کلیک کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->